by luut | Jul 22, 2025 | Дижитал маркетер
Өнөөгийн дижитал эрин үед бизнесүүд амжилттай байхын тулд онлайн оршихуйгаа бэхжүүлэх нь зайлшгүй болсон. Хэрэглэгчид мэдээлэл хайх, бүтээгдэхүүн худалдан авахдаа цахим орчныг идэвхтэй ашиглаж байгаа энэ үед дижитал маркетинг бол зүгээр нэг сонголт биш, харин орчин...
by luut | Feb 1, 2025 | USP, Дижитал маркетер
2-Р ХЭСЭГ: ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ТӨРХИЙГ ҮҮСГЭХ АЛХМУУД (Өмнөх 1-р хэсэгтээ бид хэрэглэгчээ танихын ач тус, бизнесийн суурь судалгааны үнэ цэн, яагаад хэрэглэгчдийнхээ “амьд” мэдээлэл дээр үндэслэж ажиллах хэрэгтэй талаар ярилцсан билээ. Харин энэ удаа тэрхүү мэдээллээ...
by luut | Jan 18, 2025 | USP, Дижитал маркетер
1-р ХЭСЭГ: БИЗНЕСИЙН ЧИГЛҮҮЛЭГЧ – ХЭРЭГЛЭГЧИЙН МЭДЭЭЛЭЛ Таны бизнес ямар ч салбарт, ямар ч чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулдаг бай, “Хэрэглэгч” гэдэг нэр томъёо ямагт хамгийн чухал байр суурь эзэлнэ. Бизнес эрхлэгчид, зах зээлд оролцогч талууд, маркетерууд зэрэг бүгд л...