by luut | Jun 26, 2025 | Вэб хурд ба UX, Контент сувгийн маркетинг, Техникийн SEO
Autoloaded Options гэж юу вэ? WordPress сайт удаашруулдаг нууц WordPress сайт удаан ажиллаж, хуудас ачаалахад секундээр биш, хормоор хэмжигдэх хүлээлт үүсч байна уу? SEO үзүүлэлтүүд буурч, хэрэглэгчдийн туршлага муудаж, зарим автоматжуулалт гацаж байна уу? Энэ бүхэн...
by luut | Jun 22, 2025 | Website Optimization, WordPress Хөгжүүлэлт, Блог Маркетинг, Вэб хурд ба UX, Контент сувгийн маркетинг, Техникийн SEO
Таны вэбсайт ачаалж дуусах гэж уддаг уу? Эсвэл хэрэглэгчид нэг хуудас нээхэд олон секунд хүлээх шаардлагатай болж, дараа нь вебээс гарчихдаг уу? Энэ бол WordPress сайтуудад түгээмэл тулгардаг асуудал бөгөөд ихэнх тохиолдолд “серверийн ачаалал”,...
by luut | Jun 18, 2025 | Контент сувгийн маркетинг
AI хайлт гэж юу вэ, яагаад таны контентт хамаатай вэ? AI платформуудын хайлтад (Google SGE, ChatGPT, Perplexity) контентоо хэрхэн оновчлох вэ? Энэ блогт AI SEO стратеги, бүтэц, шалгах жагсаалт, платформ бүрт тохируулга хийх аргачлалыг багтаав. 2024 оноос хойш Google,...
by luut | Feb 1, 2025 | USP, Дижитал маркетер
2-Р ХЭСЭГ: ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ТӨРХИЙГ ҮҮСГЭХ АЛХМУУД (Өмнөх 1-р хэсэгтээ бид хэрэглэгчээ танихын ач тус, бизнесийн суурь судалгааны үнэ цэн, яагаад хэрэглэгчдийнхээ “амьд” мэдээлэл дээр үндэслэж ажиллах хэрэгтэй талаар ярилцсан билээ. Харин энэ удаа тэрхүү мэдээллээ...
by luut | Jan 18, 2025 | USP, Дижитал маркетер
1-р ХЭСЭГ: БИЗНЕСИЙН ЧИГЛҮҮЛЭГЧ – ХЭРЭГЛЭГЧИЙН МЭДЭЭЛЭЛ Таны бизнес ямар ч салбарт, ямар ч чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулдаг бай, “Хэрэглэгч” гэдэг нэр томъёо ямагт хамгийн чухал байр суурь эзэлнэ. Бизнес эрхлэгчид, зах зээлд оролцогч талууд, маркетерууд зэрэг бүгд л...