Select Page

Бизнесийн чиглүүлэг – Хэрэглэгчийн мэдээлэл 02

2-Р ХЭСЭГ: ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ТӨРХИЙГ ҮҮСГЭХ АЛХМУУД (Өмнөх 1-р хэсэгтээ бид хэрэглэгчээ танихын ач тус, бизнесийн суурь судалгааны үнэ цэн, яагаад хэрэглэгчдийнхээ “амьд” мэдээлэл дээр үндэслэж ажиллах хэрэгтэй талаар ярилцсан билээ. Харин энэ удаа тэрхүү мэдээллээ...

Бизнесийн чиглүүлэг – Хэрэглэгчийн мэдээлэл

1-р ХЭСЭГ: БИЗНЕСИЙН ЧИГЛҮҮЛЭГЧ – ХЭРЭГЛЭГЧИЙН МЭДЭЭЛЭЛ Таны бизнес ямар ч салбарт, ямар ч чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулдаг бай, “Хэрэглэгч” гэдэг нэр томъёо ямагт хамгийн чухал байр суурь эзэлнэ. Бизнес эрхлэгчид, зах зээлд оролцогч талууд, маркетерууд зэрэг бүгд л...

Дижитал мэдлэг гэж юу вэ

Дижитал мэдлэг гэж юу вэ ChatGPT 4 ашиглаж /хиймэл оюун ухаан/ ДИЖИТАЛ МЭДЛЭГ гэдэг микроблог бичиж үзлээ. Контентын бичвэрийг бол ямар ч асуудалгүй болгодог юм байжээ.—-Дээрээс ChatGPT 4 ашигласан контент нь давхарддаг эсэхийг шалгаж үзлээ. Энэ контент 100%...

Скрам үйл явц

Скрам үйл явц болох хийгдэх үйл ажиллагаа буюу Product backlog, Спринт хийгдэх ажил буюу спринт баклок, өсөлт зэргүүд орно. Скрамын үйл явц дахь хүчин зүйлүүдийг ойлгох нь маш чухал Скрам дүрслэл гэдэг нь тухайн програм хангамжийн талаарх дүрслэлийг бий болгож...

Скрам уулзалт

Скрам уулзалт болох Спринт төлөвлөгөөний уулзалт, Өдөр тутмын скрам уулзалт, Спринт үнэлэх уулзалт, үйл ажиллагаа сэргээх уулзалт, Скрам үйл ажиллагаанууд нь програм хангамжийн хөгжүүлэлтийн явцад шаардлагагүй уулзалтуудыг багасгаж уулзалтуудын давтамжийг байнгын...